سلامی دوباره
چند ماهی هست که حسابی این وبلاگ دل نوشته های یک داروساز غر غرو بوی کهنگی و خاک گرفته . نمیدونم شاید به دلیل این ریز گردها باشه که تو تمام سطوح زندگی ما نفوذ کرده حتی اثرش رو روی صفحه وبلاگ من هم گذاشته و حسابی اون رو غبار آلود کرده . امروز یک مطلب برای دوستان آپلود کردم که خوندنش خالی از لطف نیست . لطفا اون رو بخونید و نظرتون رو بگید .
دستورالعمل برنامه پزشك خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهري
چند روز پیش با چند تا از دوستان هم دانشکده ای رفتیم مسافرتی تفریحی تا هم به یاد قدیم ندیم ها چند روزی با هم باشیم و تجدید خاطره ای کنیم هم یه کم خستگی در کنیم و دوباره بریم به جنگ روزگار. جای همه دوستان خالی بود . خیلی خوش گذشت . دیدن دوستان بعد از ۵ - ۶ سال حال و هوای خاصی داره همه تغییر کردن البته بیشتر ظاهرشون . ولی همچنان همون اخلاق و رفتار سابق رو دارن . ای کاش شرایط اجازه میداد تا دوستان بیشتری رو دعوت میکردیم به این سفر ولی خوب نشد دیگه . سعی میکنم چند تا از عکس هاشو بذارم تو فیس بوک .
راستی از تمام دوستان عزیزم دعوت میکنم که به خونه جدیدم تو فیس بوک حتما سر بزنن و اونجا بیشتر با هم در ارتباط باشیم .
وبلاگ دانشجویان فارغ التحصیل ورودی 78 دانشکده داروسازی دانشگاه جندی شاپور اهواز